Only4U


[100213] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 15
February 27, 2010, 3:30 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion

ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX
(jinnienomuyeppo03 @ youtube)

Hahaha! Our “actor” — did a great job! Who knew that Seunghyun could act like that??? I guess this is where is “baseless confidence” (as the others call it, as he seems to always have confidence in everything for some random reason even though he’s not good at it) comes into good use xD!

And does anyone know if ep16 aired last week or not? Cuz I can’t find it anywhere …



[PREVIEW] 100213 Idol Magnae Rebellion
February 15, 2010, 1:06 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion

credit: gaietyparodyfour @ youtube

I know the show should’ve aired already, but I haven’t been able to find the full thing uploaded yet >.<!

But that’s not what I wanted to get at …. cuz … OMG! Did I just spot someone ?~~~ IT’S BEEN SOOOOO LONG SINCE I’VE SEEN YUNHWA ON THE SHOW !!!!~~~ Missed him, and glad he’s back ^^

Still searching for the show =P Wanna watch even more now ~!!



[100206] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 14
February 12, 2010, 4:58 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion

ONE TWO THREE FOUR FIVE
(jinnienomuyeppo03 @ youtube)

wow… almost a week late with this post xD!

Interesting stuff! It was like an Olympics special with other guests, and Yoo Seyun isn’t back yet, so the hosts are the same from last time — Yoo Sangmoo & Jang Dongmin.

There were teams of:

Mir & G.O (MBLAQ)
Seunghyun & Jonghoon (FT Island)
Shorry J & Sangchu (Mighty Mouth)

Dongjoon & Joonyoung (ZE:A)

Really funny ~ Especially the stories at the end xD!!!!! OMG!~ I think the Mighty Mouth team just had the most hilarious stories xD!!! Especailly when they were talking about their past girlfriends … ah~ I was just laughing so much =P

Anywho ~ That’s all I’m gonna type up cuz I’m kinda really sleepy right now, but I can’t fall asleep … so I’m kinda not in a writing-y(?) mood right now … lol.



[100130] Idol Magnae Rebellion Ep 13 + Star Golden Bell + Star King

MAGBANSHI EP13ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX
(5minniemink @ youtube)

So the purpose of the game was to see which team could finish eating more food than the other.

They had to pick a random ball out of the container, and each ball had a different letter on it. The person who picks it out has to name a food item that starts with that letter within 5 seconds or else they must receive some kind of punishment. They have to go out and find a place that will have the food item that they named, and they must go there and say to the employees, “give us __(whatever food they named)__.” The employee then must give them whatever amount they think they need and the team must finish all the food items on the table.

Ha~ I totally get like those boys when under pressure — you can’t think of anything right away, so you end up saying something random xP! Like Taemin and his wasabi >.<! (I hate wasabi …)

So Taemin’s wasabi as an example: They went to the restaurant and asked for wasabi, but the employee told them that they have to order something in order to receive the wasabi. The SHINee members cannot tell him what they want to order, and the employee must bring them whatever food. Then whatever he brings them, they must eat it ALL! So they avoid sitting at tables where there are a lot of condiments (pepper, ketchup, etc…) already on there.

Anyways… some explaining just in case anyone didn’t get the concept of the game !

Continue reading



[100123] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 12 Ft. SHINee
January 28, 2010, 1:14 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion, SHINee

ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX
(jinnienomuyeppo03 @ youtube)

Hahahaha! Ah~! *sigh* The Onew Condition-ness just kills me xD! Especially the chair-fall ! That was just random/funny =P (although I think he should be more careful about falling down all the time … he could end up injuring himself … !)

And I think the Key just pwns everyone at girl group dances and that no one should even try to go up against him in that category ! (aww~ love you Mir <333 lol)

Oh god! And Seunghyun’s dancing just pwns everything else ! xD I just laugh so much (out of love ~ lol)!

And Taemin’s random attempts at finishing the song xD! He’s just so cute ^^



[100116] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 11 Ft. MBLAQ
January 18, 2010, 4:07 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion, MBLAQ | Tags: , , , , , ,

ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX
(jinnienomuyeppo03 @ youtube)

Not in a very “write-y” mood right now … explains why all my posts are kinda short =P

But just have to say that Mir becoming part of the magnae crew is just AWESOME ! (I dunno why … but Mir kinda reminds me of Chansung … which really makes me want Chan to be on the show as well … !!!!) He’s gonna do really well on the show ^^ (+ yay! next week is SHINee again ~)

And I love how everyone’s hands just automatically shoot straight for the legs of the contenders during that leg-wrestling game xD! It’s just hands everywhere ~~!

And also, the return of stiff-dancing Seunghyun xD! Or “actor” as he(she) calls himself =P (from the SHINee epi when he was dressed as a girl ~)

Just one more thing! 방효리 (Bang Hyori) is just xD!



[100123] Preview for MagBanShi w/ SHINee
January 16, 2010, 12:17 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion

credit: Randy19976s @ youtube

SHINEE’s COMING TO MAGNAE REBELLION (AGAIN) !!!!

Dubu, Taem & Key ^^



[100109] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 10 Ft. MBLAQ
January 10, 2010, 11:13 pm
Filed under: Idol Magnae Rebellion, MBLAQ | Tags: , , , , ,

ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX
(abmshows @ youtube)

YAY! MBLAQ + MagBanShi members = hilarity & craziness ^^ (And to think that I used to think that MBLAQ consisted of normal/sane people xD! Ah~ how I love my chic-dols turned gag-dols ! keke)

And I really hope that Mir would join the show cuz he is one crazy & hilarious magnae and he would fit right in with the others xD!

And ahahahaha !!! That intro video has got to be one of the randomest things ever xD! Haha … Jinwoon seemed like he liked it =P! LOL !~

Wee~!

(I should be doing my hmk right now … but ended up on here … so only a short spazzing moment for this post xP lol)

That balloon game is just so ahahahah….. ! I was reacting like all the other guys as the balloon was getting bigger & bigger >.<! lol.

And for that wrestling(?) game, wow! Some of the matches were just weird & funny, but Seungho like K.O’d Dongho in one shot !!! Never expected that from leader-sshi o.o! lol. WOW!!! (hehe ~ enjoying my little Seungho obsession right now xD!)

Anyways .. MBLAQ’s appearance is continuing to next week’s episode ^^~



Idol Army Show Ep 4 Preview + Idol Magnae Rebellion Ep 10 Preview (MBLAQ)
January 5, 2010, 6:33 pm
Filed under: Idol Army Show, Idol Magnae Rebellion, MBLAQ

credit: abmshows @ youtube

LOL! WTH G.O ! xD And to think I used to think of G.O as a possibly sane person when I saw them during their early debut days xD Oh how the times have changed =P! Now I’m beginning to think that Seungho is the only sane one left in the group, cuz so far he hasn’t really done anything that woule categorize him as being crazy ^^v! lol.

credit: abmshows @ youtube

YAY! MBLAQ’s coming to the MagBanShi crew ^^ I wonder if Mir is gonna end up becoming a member of the show o.o? It sure would be interesting and a whole lot crazier! Cuz out of all of them, I think Mir is seriously the most craziest & loudest one (although… I think Shorry J is kinda crazy … but only kinda … Mir is TOTALLY crazy xD ! And I say this in the most nicest way possible =P). Although he’s debuted for the shortest amount of time, I think Mir is already excelling at these variety shows, uh huh! *nods* :)

And Seungho xD! Is Mir the cause of your dark circles? LOL! He’s just like staring at Mir with this face like “*sigh* omg… what am I gonna do with you…/aww… poor Mirry….!/ehh……/…. …. ….*pity*” face! lol!

CAN’T WAIT !!!!!~~~~



[100102] 아이돌 막내반란시대 (Idol Magnae Rebellion) Ep 9

ONE TWO THREE FOUR FIVE
(jinnienomuyeppo02 @ youtube)

So is Yunhwa like gone gone? He’s not even on the little “don’t watch if you’re under 12” beginning screen thingy … Aww… I’m gonna miss him on the show…

And Seunghyun’s not here for the episode cuz FTI had to go to Japan! But there is a little clip in the beginning of Seunghyun & Hongki and afterwards a little clip of Seunghyun & Jaejin ^^ (Cute FTI boys <3333 I can’t wait until their next (Korean) promotions start up again ~)

(and congrats to me for finally creating a U-Kiss category xD lol)

(the most I laughed for MagBanShi since the new setup xD! …)